dissabte, d’agost 12, 2006

VACANCES


Haig de ser breu, perqué s'ha de dormir per estar demà apunt per sortir de bon matí cap a Andorra. Sí, un altre bloguer que se'n va de vacances. Exactament a Caldea, on están els famosos banys. La veritat, aquests dies no en tinc moltes ganes d'anar-m'en. Estic passant uns dies molt feliços aquí, a Mataró. Aquest estiu está sent inolvidable i tinc la impressió que curt, cosa que mai m'havia passat. Així que aprofitaré al màxim aquests 4 dies de relax per Andorra i tornaré amb més ganes de fer coses.

Fins aviat


SÓC FELIÇ

Sóc feliç amb tu,
i només amb tu.

T’havia de deixar per saber-ho,
m’havia sentit feliç sense tu,
però he tornat
i ara no fugiré,
et seré fidel... sempre.

Amb tu, sóc jo,
el teu silenci m’omple,
m’entens, em comprens.

La teva companyia
és el meu somni.

El teu amor
és la meva esperança.