dimecres, d’agost 30, 2006

ENS ESPANTA ENFRONTAR-NOS-HI?

Foto: Trofeu de poesia. Ja en tinc 24!

Aquesta nit m'han donat el 1er Premi del concurs de Poesía de la festa major de Cirera, dintre de la categoría B. El poema presentat ja el vaig publicar al bloc fa un temps. Buenu, més que un poema, és un tanka. Recordo que vam aprofitar que hi havia aquest concurs per escriure cadascú una tanka, que la estàvem estudiant en aquell moment, i presentar-la. Quasi tots els meus companys escribien sobre l'amor, el romanticisme, etc. I van escriure coses molt bones!, pero jo vaig decidir-me per un altre tema:

ENS ESPANTA ENFRONTAR-NOS-HI?

Fan feines dures
que als anys joves que tenen
no es corresponen
Ànimes silenciades
i vides esguerrades

Uns esclaus semblen,
temps molt antics que tornen.
Sense família,
sol·litud, amor falta.
No hi ha petó de mare.

Els dies passen
¿ens espanta enfrontar-nos-hi?
No girem cua.
Fem front a aquest problema
donant per ells la cara.



Estic content i agraït. Visca Cirera!