dissabte, d’agost 26, 2006

MEME

La Joana, una dona que em cautiva amb les seves paraules i el seu esperit guerrer, m'ha ficat en una cosa que desconeixia, un Meme. Investigant una mica m'he adonat que n'hi ha de molts tipus de Memes, a mí m'ha tocat d'anomenar tres blocs interesants, originals o simplement, que m'agradin.

Si no fos perqué m'he l'envia la Joana, ella estaria la primera de la llista. ¿Sabeu quan un "desconegut" us fa el primer comentari al bloc? Et dóna una alegria! Doncs ella va ser la primera desconeguda, per això l'aprecio tant i m'encanta el seu bloc.

Intentaré no repetir-ne cap ja dit i ser una mica original:

En Pau:

En el seu blog secret acostuma a publicar poemes molt bonics i a fer reflexions bastant encertades. A més, toca molt bé l'acordeó!

En Xaubet:

Amic que sempre és agradable parlar amb ell i en el seu bloc pot parlar-te del que ha fet durant el dia, uns acudits per riure un rato o parlar de política com ell sap.

L'Encarna:

Dona jubilada però una gran treballadora i com comenta la Joana al post que li va dedicar, amb unes ganes inmenses d'apendre coses. A mí en sorprent moltíssim. Conec persones de la seva edat que coneixen quatre coses dels ordinadors i d'internet, però d'aquí a posar-se a publicar un bloc. ¡Això ja és massa! Felicitats Encarna!

Ara toca pasar el mort a algú i seguir amb aquesta cadena que la trobo una molt bona idea d'anar coneixent nous blocs. Li passo el Meme en Pau, així li dono una mica de feina, en Joan Antoni Baron, segur que a part d'escriure bé, també descobreix nous blocs diariament i a en Ramon Bassas, perqué no le vist cap Meme en el seu bloc i trobo interessant que ho fagi.