dilluns, d’agost 07, 2006

Llibres de text / Cinc mesos

LLIBRES DE TEXT

¡Com es passen! Els llibres de text són caríssims! Almenys jo ho crec així. Ara que un servidor es més grandet i comença a tenir alguns estalvis, i no esta malament oferir-se a pagar els llibres de texts, si pots, clar. Doncs així ho he fet aquest any, i s'ha de dir que més de la meitat dels llibres mel's deixa un amic. Aquest matí quan per 3 llibres (student's book, workbook and "Mathematicbook") ja eren 66 €, m'he deprimit.
Així, ¡com convides algú a sopar, com estalvio per l'interrail...! No sé, trobo que són llibres per l'educació i que haurien de estar a preus reduits, ni descomptes ni rollos, ¡preus reduits!. Però, encara m'he deprimit més quan he intentat trucar des d'una cabina. I sí, sí, he trucat peró m'he gastat més de 6 euros amb la tonteria! El microfon del receptor no es sentia gens bé, fluixet fluixet... i a sobre, he agafat l'instant en que m'han passat 6 vehicles de gran pes i soroll (3 autobusus i 3 camions). De camí cap a casa, he recordat el post d'en Pau, el pèndol, tant de bo la vida fos més senzilla i tranquila...

Sort que la tarda ha estat més entretinguda.



CINC MESOS AMB PORTÀTIL


Fa cinc mesos que tinc portàtil. El 7 de març del 2006, sis dies després del meu aniversari, vaig tenir a les meves mans el portàtil que portava esperant desde ja feia tant de temps, després del procés de donar la tabarra a la mama, fer-se el bo, anar a comprar, ajudar més que mai a casa... "vamos", el que fa tothom que vol negociar amb la mare. Per ara, va perfecte.