divendres, de juliol 07, 2006

Qué mai quedi en l'oblit!



Per a que mai quedi en l'oblit vaig fer un vídeo amb tots els records de 4 anys fent la ESO al Thos i Codina. Diuen que l'ESO és una etapa de la vida que et marca i, a més, molt bonica.
Jo no em puc queixar, un primer curs enamorat i content d'haver escollit aquest centre.
El segon va ser el pitjor dels quatre cursos, la causa va ser la típica "edat del pavo".
Tercer va ser on vaig notar que madurava, on recapacitava millor i com diu un amic meu: "Me comenzaban a brotar las ideas"
El quart, fantàstic. Les idees que brotaven i els somnis sem feien realitat. Aprenia a fer webs i a sobre, guanyo un premi fent la de Les Cinc Sènies, hem regalen el portàtil i tot, poc a poc, va millorant. ¡Un any fantàstic!
L'ESO al Thos i Codina a mi m'ha marcat i espero, d'aquí uns anys, riure de tots aquests records.

1er d'ESO. Grup de Crèdit de Síntesi