dijous, de juliol 27, 2006

INTERRAÍL

Foto: Film, "Antes del amanecer"

Sóc d'aquells que somien despert. Acostumo a somiar allò que m'agradaria que em passés i que, al final, s'acaben convertint en il·lusions per fer en un futur. Us parlaré d'una d'elles.
¡M'agradaria fer un interraíl! Sí, és genial. Consisteix en comprar un bitllet de tren, i amb aquest tens la possibilitat de moure't per quasi tota Europa, decidint la ciutat on anirás i coneixent món nou. Ara no explicaré els preus i les possiblitats, però imagineu que agafes el d'un mes per totes les zones disponibles. Cada 4 dies podries estar en una ciutat nova: Paris, Londres, Roma, Berlin, Luxemburgo...
De pensar-lo, la idea m'encanta. També s'ha de tenir diners per fer-ho, però home... posant-hi una mica d'esforç aquests anys que venen es pot fer un somni realitat ¿no?
Tot això, va començar quan una amiga em va parlar dels interrails i, a més, va aconsellar-me dues pel·lícules que a mí em van enamorar. "Antes del amanecer" i "Antes del atardecer". S'han de veure les dues. Sense utilitzar ni efectes rars, ni històries irreals, etc... disfrutes de dues pel·licules romàntiques i esencials. ¿Qué faries si et trobes l'amor de la teva vida i al dia següent t'has d'anar?
Una història real, amb només dos personatges que podrien ser nosaltres en una etapa de la nostre vida o que ens agradaria ser.
Segurament aquestes pel·licules han col·laborat una mica en tenir tantes ganes de fer un interraíl.