dijous, de maig 25, 2006

L'últim comiat d'aquesta nit

Foto: Benvinguda als alemanys a l'aula d'idiomes de la nostra Escola.

M'acomiado del bloc per uns dies ja que demà me'n vaig a Berlín!! Fa dies que no escric res pero... Ich habe keine zeit.... No tinc temps. Amb el viatge i la comunió de me germana estic que no paro. Ja he fet els deures: acabo d'acabar la maleta, he posat la música al mp3, la motxilleta amb menjar estar preparada, els sudokus per no aborrirme a l'avió també, m'he acomiadat de la familia que tinc per aqui, dels veins... i ara toca anar a dormir per demar estar super en forma.

Avui ha sigut un gran dia, han vingut uns alemanys de Kassel d'intercanvi i els hem donat la benvinguda, hem fet un partidet, un berenar... Ja m'agradaria poder explicar l'experiència, perque ha estat molt positiva. Quan torni hauré de dedicar uns quants posts a tot lo relacionat amb l'Alemany.

Torno dimarts que ve.

NOTA: Un 10 per la nostra professora d'alemany!