dilluns, de febrer 12, 2007

Carnaval Vista Alegre


Foto: Carnaval de Vista Alegre.

Aquest cap de setmana ha sigut un no parar. Dissabte matí jugant a korfbol, vam guanyar els dos partits 4 - 1 i 14 - 0, aquest últim va ser impressionant. Arribo a casa a les tres i hem conviden a anar a la festa de Vista Alegre, a les quatre ja hi era. No tenia disfressa, i tampoc m'agrada molt disfressar-me, així que vaig decidir portar els pals xinos. Hi havia molt bon ambient i quan van arribar els Luta sen pausa, banda de batukada de molins i molt de la festa, encara es va animar més. Els conec de preparar les activitats d'escacs a la festa del barri de Molins, per cert, una de les millors que hi ha a Mataró!, i van deixar-me acompanyar a en Diego, el nen del meu costat que portava un diabolo, a donar espectacle a aquell ritme amb els meus pals xinos. M'ho vaig passar molt bé.