dissabte, de març 03, 2007

GRÀCIES

Foto: L'Olga i jo a l'Autònoma. Com m'estimo aquesta noia!

Si fa poc us ensenyava una cançó d'Antònia Font que m'encantava, aquesta nit tinc l'oportunitat d'anar a veure'ls al clap. Després de celebrar el meu aniversari, que va ser l'1 de març, a casa amb els amics, anirem al concert que segur que val molt la pena.
Aquest any estic visquent l'aniversari d'una manera molt diferent. Estic feliç perquè la gent que m'envolta cada dia, em fa sentir feliç. Em refereixo especialment als companys del Campeny. En els mesos que han passat he fet molt bones amistats, persones que ara m'estimo molt. Cadascun d'ells té una manera de ser i d'actuar que els fa especials, per això:

COMPANYS DEL CAMPENY, GRÀCIES!

Tampoc hem vull oblidar d'aquells que ens vam haver de separar: els quatre del Thico que encara s'enrecorden de mi, la meves estimades Jenny i Yoli, la Marta desde Alemanya i Maru a Canàries.
Semblarà una mica "cursi" però els amics són molt importants, les bones estones plegats tenen molt de valor.
No obstant, comparteixo una cosa que hem va dir un amic fa temps: "de tots els amics que tinguis ara, en un futur no t'enquedarà cap, o si més no, un o dos". Considero que no em va dir cap mentida, per això, com segurament algun dia els perdre; no em fa res agrair ara tots els moments feliços que he tingut i tindré gràcies a ells.