diumenge, de setembre 10, 2006

"Se acabó lo que se daba"

Això ja s'acaba, em refereixo a les meves vacances. Dos dies em queden per començar el batxillerat. Ara hauré de canviar molts dels meus hàbits. Una mica d'estudi cada dia no m'anirà malament i això de quedarme fins tard amb l'ordinador, ni parlar-ne. Tot això ho feia abans, però perqué podia, ara si segueixo aniré de cul i vull esforçarme al màxim per treurem un bon batxillerat. Aquests últims dies han estat bastant bé, aprofitant-los al màxim.
Fa dies que vaig anar al meu primer, i espero que no sigui l'últim, concert de Lax'n'Busto. Aquest grup català m'encanta, sense voler et trobes cantant les seves cançons com si res. També a Calella a passar el dia pels seus carrers plens de botigues i aquest cap de setmana, aprofitant la concentració de tuning al Circuit de Catalunya i per tant, el baix preu de l'entrada (12 € amb el carnet jove) he anat amb un amic a fer un tomb i a veure els cotxes, la carrera, els espectacles i, com no, les noies amb paraigües que passejen.

Intentaré escriure algu més interessant a la proxima.

FOTOS: Concert de Lax'n'Busto i Maxitung a Montmeló.