diumenge, de novembre 05, 2006

I'm sorry


"Ostias" un article nou!... segurament això serà el primer que els hi vindrà al cap als que acostumen a entrar per qui, amb la "ilusió" de trobar alguna cosa, i ja fa bastants dies que res de res. La veritat es que es un rotllo quan entres un munt de vegades al mateix blog i veus que mai actualitza, per això, sento no ser tant regular en actualitzar.

D'idees en tinc moltes, però ja sabeu, ara a esperar que s'apliquin. Porto molt de temps amb la idea d'escriure sobre uns temes que vaig llegint a una enciclopedia de psicologia que estem col·leccionant i, hi han temes tant interessants com la motivació, l'aprenentatge, la memoria, els amors... Però per falta d'organització, de temps o de jo que sé... encara no he trobat el moment. ¡Però estic viu, sa i estalvi, a vegades content a vegades trist... que hi farem!, pero estic.

He plagiat d'alguns blogs, com el de la Joana, això de posar el llibre que estás llegint a la dreta. Estic engrescat en dos, i tres si comptem el d'Antologia de Poesia Catalana (obligatori al BAT). Una breve historia de casi todo, me l'han deixat i és bastant graciós. M'ho paso bé llegint l'historia del món i l'univers amb aquest to tant humorístic. Després, Matemáticas... ¿estás ahi?, és un llibre que em van regalar, sobre curiositats de mates, que ja en sí mateix m'agraden. Buscant la foto he descobert que es troba en pdf, així que si li voleu fer una ullada!, ja m'esplicareu.