divendres, d’abril 21, 2006

POST - SANT JORDI

POST - SANT JORDI AL THICO

Sant Jordi és el diumenge 23! Pero, com ho celebrem a l'institut si cau en diumenge? Doncs s'havia de celebrar avui! Al meu institut (Thos i Codina) s'han fet uns tallers. No n'estic molt informat ja que jo no els he fet, numés he pogut veure el menjar que havien fet al taller "Cuina Modernista" que... ¡Quina pinta! Doncs, els que anem de viatge de fi de curs, jo inclós, hem organitzat un "super esmorzar" per a tot l'insti. Veniem pizzes, bocatas, sandwitch, bunyols, cafés, sucs, fantas, coca-coles i la consumició que ha triunfat: Les Creps!!! Per no dir les "Creps de la Jenny" (en un futur s'hauria de muntar un negoci). Cada vegada que donava la volta a la pasta dins de la paella ("sartén".. xD) era un espectacle. El negoci ens ha anat molt bé i per uns moments teniem a tot l'institut mirant l'exposició de menjar que haviem posat. La veritat, ens ho hem currat! Al final han quedat quatre pizzes, unes poques coques i uns bunyols que no s'haviem que fer amb ells!!
Però el matí encara no havia acabat. Després de que "els currants" recollíssim i esmorzessím, vam baixar al centre a veure una obra de teatre i un concert. ¡Ha sigut un fart de riure! Entre la veu que posaven els actors que coneixiem, les frases oblidades, i simplement el guió de Santiago Rusiñol ja et feia pixar-te de riure!

POST - SANT JORDI AL ROCAFONDA

A la tarda, aprofitant que no tinc classe he pogut anar a veure a me germaneta ballant al seu cole!

Amb els esclops d'en Pau
fangava Sant Joan,
li anaven grans.
Sant. Pere li va al darrere,
amb el tripi tripi trap!

Aquesta és la lletra dels "Esclops d'en Pau", una de les cançons que han ballat. Pero es que quan jo anava a l'escola també ho vaig fer!!. Aquest és un exemple de que les tradicions no es perden per molts anys que passin. Per descomptat, me germana ho ha fet genial!!! ¿Qué voliau que digués? Tot i que no es perden les tradicions, l'escola es va reformant!. Sí, han construit una rampa que va a les pistes que abans no hi era. Aprofitant l'avinentessa i ja que ens posavem a recordar l'infància veient l'escola i la paret del pati plena de 25 sols pel 25é aniversari també he pogut compravar com es conserven les professores que jo vaig tenir de petitet!!
¡FELIZ POST - SANT JORDI!